Jornal Digital Regional
Nº 517: 11/17 Dez 10
(Semanal - Sábados)






Email Assinaturas Ficha Técnica Publicidade 1ª Pág.
Cultura Desporto Óbitos Política Pescas Roteiro

CURSO PARA DEIXAR DE FUMAR EN ÉRGUETE BAIXO MIÑO

Despois desta recente subida no prezo do tabaco, sobre 40 céntimos por paquete de cigarros equiparándose ao prezo en Portugal pero ainda moi lonxe de paises como Reino Unido, Francia ou Alemaña, e tendo en conta a nova Lei que entrará en vigor a primeiros de ano onde se prohibe fumar en todos os espazos públicos pechados, a Asociación Érguete Baixo Miño de Prevención das Drogodependencias, Educación e Promoción da Saúde oferta un "CURSO DE DESHABITUACIÓN TABÁQUICA" dirixido a todas aquelas persoas que desexen deixar de fumar.

Este curso terá lugar na sede desta entidade sita na r/Colón, 20 (Edif. O Pescador 1º piso) de A Guarda e será impartido por unha psicóloga da Asociación Española contra o Cancro, baixo o apoio dunha médica. Trátase dun curso gratuito e que pretende axudar a todas as persoas que desexen romper co tabaco a través de terapia psicolóxica individual e grupal.

Asociación Érguete Baixo Miño

IV Congreso Internacional Historia a Debate

O IV Congreso Internacional Historia a Debate, se va a celebrar del 15 al 19 de Diciembre en Santiago de Compostela en las facultades de Ciencias de la Comunicación y Filología (Campus Norte).

El coordinador de la iniciativa, el Profesor del Departamento de Medieval de la USC, Carlos Barros, ha destacado en su presentación la importancia de dicho acontecimiento, convirtiéndose Santiago, por unos días, en el centro de todas las miradas desde el punto de vista historiográfico, al tratarse de un evento único por su temática así como por su poder de convocatoria, avalado este, por la participación de más de 500 entidades colaboradoras de España y 37 países de todo el mundo así como por el debate activo y diario de cerca de 8000 historiadores a través de su pagina web www.h-debate.com y de las "listas de correo", uniéndose así, a través de la red, Santiago con 350 Universidades de los cinco continentes.

En este Congreso Internacional, donde habrá, a su vez, representación de la practica totalidad de Universidades españolas, se abordarán aspectos de actualidad tales como: las implicaciones del Plan Bolonia, la memoria histórica, la crisis económica, resultados reales del proyecto europeo, la globalización, el gobierno de Obama, situación de América Latina…etc. Todo ello desde el prisma, como declaró el profesor Barros, "del debate real y auténtico, tendiéndose a una reflexión donde cada uno pueda participar de manera colectiva, combinándose historiadores de edades, tendencias y culturas distintas en una época en la que la disciplina histórica se está redefiniendo" imperando siempre "el rigor y la honestidad" en una labor donde la historia se convierta "en un trabajo intelectual, asumido sin monopolios corporativos y realizado más allá de los despachos".

Los objetivos de esta ya definida como "Olimpiada de la Historia" fruto de una labor y una experiencia de cerca de 20 años y todavía abierta para quien desee participar en ella, son así perfilar el oficio del historiador a través de nuevas formas de trabajo con fuentes y teorías, tratar de orientar la didáctica de la historia y discutir sobre los principales hechos y situaciones actuales, todo ello a través de conferencias, ponencias y mesas redondas donde participará una combinación de jóvenes doctores e historiadores consagrados.

El congreso será difundido en directo, con el objetivo de llegar a todo el globo, a través de la página web www.h-debate.com así como por el canal de TV de la Universidad de Santiago de Compostela, siendo la primera vez que dicho canal retransmite un acontecimiento de tal importancia, al participar, durante los cinco días de celebración del congreso, más de 130 ponentes de Universidades y Centros de Investigación procedentes de España, Portugal, Francia, Italia, Alemania, Austria, Holanda, Estados Unidos, Argentina, Brasil, Colombia, Japón, Finlandia, México, Colombia, Inglaterra o Luxemburgo, estando previsto que miles de historiadores sigan el Congreso vía Internet diariamente, al considerar la red temática Historia a Debate la dimensión digital como algo clave en la expansión y difusión de la disciplina histórica.

Francisco Durán, Vicerrector de estudiantes y formación continua de la USC ha destacado la importancia del evento, el cual pretende dar a conocer las temáticas que preocupan realmente a los historiadores, apostando el vicerrector decididamente por la renovación de la disciplina histórica y el papel de la educación en la formación de los individuos.

Camino Triguero, en representación del Plan Xacobeo, institución financiadora del Congreso, ha expuesto que esta iniciativa única es fundamental para analizar desde nuestro tiempo, la preparación del futuro, encajando por otro lado, los valores de la red temática Historia a Debate, con los de la propia institución que representa.

O BNG denuncia que o Concello da Guarda non terá orzamentos aprobados para o ano 2011

"A ausencia de orzamentos para o ano 2011 é o resultado da falta dun proxecto político e da incompetencia do grupo de goberno do PSOE"

O Bloque Nacionalista Galego denuncia que o Concello da Guarda comezará o ano 2011 sen orzamentos para o seu funcionamento. A día de hoxe, xa ven entrado o mes de decembro, non está convocada a Comisión de Asuntos Económicos que debera emitir un ditame para logo ser aprobados en pleno. Entre a convocatoria da comisión e a convocatoria dun pleno extraordinario para a súa aprobación, o Concello da Guarda comezará o ano 2011 sen orzamentos.

"É un feito significativo do funcionamento do grupo de goberno e a súa incapacidade, dado que durante a presente lexislatura o Sr. Alcalde, X.M. Freitas, e o seu equipo foron incapaces de presentar un orzamento a tempo" sinalou Xan Lois Lomba, portavoz do BNG.

A ausencia de orzamentos é o resultado da falta de proxecto político e da incompetencia do grupo de goberno do PSOE, que con esta situación imposibilita adaptar os orzamentos á realidade existente, tendo que acudir a prórroga dos anteriores, tal e como veñen facendo en toda a lexislatura.

A falta duns orzamentos fai imposíbel incluír novos proxectos e tampouco a adaptación das partidas á realidade existente e afectando ao funcionamento do concello.

Dende o BNG non se entende que o goberno do PSOE, con maioría absoluta, sexa incapaz de presentar uns orzamentos a tempo ao longo destes catros anos, salvo que discrepancias internas ou a incompetencia do Alcalde e o seu grupo de goberno o imposibiliten.

BNG